Nov 29, 2010

gua...

tak lalu makan.
tak lalu minum.
tak nyenyak tido.

tak tahan la.
bikin gua penasaran.


chefel flip n cook pan


34 comments:

Cik Lurpak said...

kalau masak sayur, kena flip2 je? takyah guna sudip dah eh? jimat duit beli sudip eh?

ckLah@xiiinam said...

Ingatkan Jah bawa Cem melawat Gua batu Keb cuti-cuti ni...



Hehe..

Dah beli nanti, jangan lupa ambil gambar...masuk blog dan status fb. Hihihihi

Ms.Lilies said...

Nok...

Ko jual...kitorg jd downline :p

kak long said...

kek ni jua eh ni?

gaint?

gua pun nak usyar2 yo...!

kak Erna said...

jah..akak dah setahun guno tu jah..tu yang sonang buek lompap tu..he he..

Tijah said...

cik lurpak
yer. dah la takyah pakai sudip, minyak tak pecik2 lak tu.


cklah
kena la tunjuk kannnn? kang org tak tau lak kita beli nih. errr...nak tulis hage skali tak? :P


mimi
aku tgh kira nak mark up brapa ni. 200% ok tak?


k.long
giant xdo raso eh. tu nak kono gugel dulu tu. dah jumpo sok sey bagitau.


k.erna
laaa yo ko? akak boli kek mano? sey mmg tingin bona nih. sampai mengigau2 dah ha...

@yue said...

arghh chefel flip n cook pan tul la akak tijah ni...

igtkan aku kt metuo..bwk natam ni dr kg buh dlm beg baju semata nk msak kt ghumah aku,...montang aku takdo!

Leen said...

Ha, apa lagi.. gi cari cepat kak tijah..

landaklaut said...

Den ado bondo ni. sonang boto nak masak2. memang tibo2 den jadi menantu kesayangan. haha. boli kek cosway. sapo2 ada kupon redemption, bolehla hulur2 kat tijah ni ha. hahaha.

Tijah said...

@yue
canggih metuo kauuuu. respek lah. misti goreng pekasam tak bebau tu kannn?


leen
yolahhh. kok nak cari pun kono la tunggu siang dulu. skang kodai lon bukak laie. hehehe


landaklaut
cosway? oraitttt. esok jugak den carik. kok kono jadi member pun den sanggup sign up. hahahah

Madam Sooyaree said...

waaa.. macam waffle maker dah. pakai elektrik ke pakai dapur?

Nashays said...

pejam mata kak..boli yo dr ngigau memalam..

kakpah said...

ekau boli duo jah. jua kek akak satu.... sepuluh kali bayar.

Pnut said...

wei masak sayur pakai benda ni??

leh panggang ikan gak ek??

canggih la..nak juga...

sabtu lps pegi tefal warehouse... merembat apa patut..ehehehe

h a n i e said...

kak..
pemanggang ikan yg jaring2 tu pun buleh terbalik2 jgk kak..lg ekonomi..

hikss! :P

mAmAbuDaK said...

oh gaget itu....

julietchun said...

buleh bukak kedai makan pasni :D

kucingorengemok said...

buat sambal tumih potai dalam tu sure jadik tuuu!

momguess said...

kalau ko beli ni
blh lah buat opn house stiap kali raya, depavali, cristmas, cny, hari wilayah, sultan bday, agung bday
sonang ceto setiap kali public holiday ko buek makan2!!!
konpem den dtg

tasekM said...

kemahen besor nafsu, kan...?


:p



.

ashley said...

Kakpah pantang nampak Tijah ada ekseseri baru...
hahaha
Ko TOPUP harga 10 kali ganda!

ztzett said...

macam best je ni...

al-lavendari said...

apasal lah kita tak terfikir nak buat benda alah tu dulu kan!

proton inspira boleh buat.

Fida Ghazi said...

masak sayur dalam tu..goncang2 bagi sebati je la kak jah ye.. naik masel tangan! berotot2!

Aku said...

Semua tu duniawi... duniawi...
Cukuplah dengan kuali nipis, walau dah 1/2 inci kerak hitam...

lyza said...

akak..taknak komen psl mende tu.. sb tk minat sgt..cuma hasben je dah lama jatuh hati ngn mende tu..hehe..
tp kan kak nk komen tu kat bawah tu..dah tukar ek..jd downline...hahahahaha...ramai gile downline akak..masyuk ar akak cmni.. hahahaha...

@yue said...

pekasam x pandang dh..buek ayam panggang...eh apo tah tajuk ayam tuh...sumo puji..lahaiii...tegugat gua!hahaha...

*buh kek dapo gas yo..xyah letrik..

adibah said...

Ya Allah... memang seswaiiisss untuk hadiah pekawinan mak ni nok... Tima kasih in advance ye, Jah..

I lap u veri strong..!! :D

Gua cayang sama lu..!! hehe

Tijah said...

madam
pakai dapo gas jer. senang kan?


nashays
mmg nak kena sambar cepat nih...


kpah
humang aihhhh. bilo nak abih eh tu kak.


kpnut
ala. terlepas la tefal tu. grugi betul. frast la mcm ni. takpe. misti dapatkan yg ni pulak.


hanie
hishhh. tu masih ketara jaringannya. minyak masih leh peck kuar...


mamabudak
sudah adakah?


juliet
takleh gak. malas nak masak utk org. sindri2 bleh la. hahah

Tijah said...

kog
bolehhh. dijamin tiada siapa akan bersin...


momguess
kau lak bilo nak buek makan2 den datang? haaa....


tm
biaso la tasss. semua pun nak besooo...


k.ash
kpah dah ado byk ekseseri sebona eh. saja nak menambah2 tu...


zt
best beb. bleh pakai lawa2 kat dapo minyak tak pecik nih...


al
tu lah. made in korea nih. abg nak jd dealer ke?


fida
yer. boleh masak tanpa minyak yer. sesuai utk berdayet kann?


aku
alaa...ni lagi murah dr spotrim banggg...


lyza
a'ah. akak pun baru perasan kan? tadi dah ada 28 dline bagi 2 dah 14. wuuu...leh beli benteli.


@yue
fuyooo. bila dah pan ni menu pun terus upgrade ekkkk? kellass mak ko.


dib
nak adiah kat ko...aku kena test dulu. huhuhu. mano la carlos ni...aku nak kasik popozel nih.

ztzett said...

wihihi...tu la pasal...

Barula buleh bergaya dengan kebaya sutera korea ke dapo kan... kalau tak, tak pasal baju ada tompok2 kuning percikan minyak kaaaannnnnssss.... :)

kakngah said...

nok..
den bekonan gak ni...
kok gamai nak.. buleh kautim main kutu wey... hahaha!! jgn lupo ajak sazah kali..

DrSinga said...

ada MLM tak mendaalah ni..??
nak join lah..

Tijah said...

zt
jgnkan kebaya...baju non-wesyebel pun boleh pakai ketika memasak


kngah
sazah tak main brg murah2 ni do. dio koman2 pyrex. hahaha


dr.singa
tapi kalu masok MLM nati harga dia drp 180 jadi 1800. takpe kita beli loose la ekkkk?