Dec 4, 2010

semalam di ttj

at last...
hom-swit-hom.

mlm tadi tido ttj. rumah sazah.
tumpangkan cem kejap.
sbb saya ada hal sikit.

balik tengok dia dah lelap.
malas nak kejut so overnite sana je lah.

jam baru pukul 11.
saya dah gelisah.
astro takde.
internet takde.
malam masih muda.
hishhh!!! bosannye.

"apo kulu kilir cam kucing nak banak yo ni?"

"boring la. estro takdo. intenet takdo..."

"boring? poie amek quran. meh senia boto'an tajwid!"

ambiiikkkkkk!!!

sumpah!
wa tamo komplen2 depan sazah lagi dah...

tu nasib baik dia suh ambik quran.
kalau suh ulang balik iqra' 1?

38 comments:

hatim a.r said...

wah sazah efisyen.tiada masa terbuang.sok dh khatam jgn lupo pulut kuning

The Nurul said...

ngeh ngeh ngeh...kesudahannyo khatam bapo muko surat kak?

Tijah said...

hatim
huii. bukan takat pulut kuning. silap2 sazah tumbangkan kebau sekor beserta kenduri kesyukuran.


nurul
errr...2 page jer. lambat la nak khatam tu kan? kihkihkih

isabelle said...

hambik kao, kaktij.
lps2 ni, kalo boring, harus x pasal2 memasak mlm2 buta kat dapur atau mop lantai segala.

zonaku said...

haaaa.........


x per.. sazah soh ke jalan benar.. dah slalu bona lagha kannnn

Suehaily Mohd Jiwa said...

sentap dennn kalau terkena,,

Madam Sooyaree said...

hahaha... sib baik sazah tak ajak qiamulail sekali

Yunus Badawi said...

balik rumah ko jangan lupa baca quran pulak sebab dah ada tenet dan astro.

Pesanan ikhlas dari Ustaz YB hehehe

Hezesuze said...

wah bagus sazah kan...hehe

Nashays said...

i like sazah..

Daun Bidara said...

kih kih kih....

al-lavendari said...

untunglah siapa yang dapat kawin dengan anak sazah !

~June a.k.a UmmyImran~ said...

kak tijah, ttj bolah mano? den ttj yo...blakang family store ni ha...mak akak ajar ngaji ke?

kak Erna said...

ha ha ha..dapek sebijik ngan sazah..
nasib cem dah lolap..kok tak.

Piah Becok said...

pes taim komen sini. kak tijah, sazah memang havoc la.. blog akak pon best, doplohpatjam bace pun xpe. haha

Tijah said...

isabelle
nak mop rumah sazah? aiyoooo. malas laaa...


zonaku
kalu nak khatam cepat kena tido hari2 umah sazah kan?


suehaily
den mmg salu sentap dgn sazah tu. wat tu du...


madam
nasib baik saya kunci pintu bilik rapat2 dan pasang ekon kuat. hahaha


yb
insyaallah bang. insyaallahhhhh. hehehe


heze
ko nak jadi anak angkat dia tak?

Tijah said...

nashays
i love her too...


daun
ye la. gelakkan la aku. huhu


al
kann bang kannnnnn? hahahaha (cam perli je tu...)


june
ttj sederet kuil tu. umah no...rasier. hehehe. a'ah. mak akak ngajar ngaji kelas dewasa. budak2 tak buat dah kot.


k.erna
kok cem tak lolap sey usung dio bawak balik. hahahh


piah
sazah tu mmg penyentap sket tapi hati eh baik. hahhaa. anak2 je salu kena pun...

Wahidah said...

hahaha..bgsnya puan sazah tu..

btoi gk tu..dh khatam jgn lupo pulut kuning yo..:P

tasekM said...

mesti ko jawab ko period, kan...?



.

Aku said...

Owh...merdunya suaramu mengairi sudut mata kalbu. Alunan suaramu itu bahasanya Tuhan...

Tijah said...

wahidah
baiklah. nanti saya bagitau sazah.


tm
eh mana ko tau aa? hahahhaa...


aku
yelahh. yelahh. perli la aku. huhu

AZANI said...

salam Tij
aku sempat zaman pelita kabaid dan pelita miyal tanah.....time taman baru siap letrik belum masuk...
usahkan tenet, tv pui.. tak leh on

||alis|| said...

gua selut sazah.. nak buat mak angkat buleh?

err... meroyan2 nih gua tak layan.

malashhhh..

;P

Hazey said...

kih kih kih, dah tau sazah cam tu banyak komplen, len kali bawak broadband.. tak de la boring sgt..

itamrazali said...

wakakaka..lawaknya blog ko nie..

shija said...

wakakaka..mak mo shana pon slalu kono..

DrSinga said...

hahahaaaaaaa...
meh nak sep dengan Sazah!!!

kucingorengemok said...

dah namanya pun sazah... hahaha

momguess said...

ikut den baco iyo
aaaa
baaa
taaa


yg len sambung sdiri!!!

AdiK CoMeL said...

haha. kan dah kena dengan sazah.

PUTUBAMBU said...

hehehe..! haa.. tu lagi afdal tijah..
pahala pun dpt..

sazah kalau cakap..without kompromi yek?

jgn melawan ibu..tak baik tau..!

Nurul Aqila said...

haha suke la bace dialog nogori tu.. unikk~!

ieda said...

hahaha....kena teruih...elok gak tu.sementara ada cikgu nak ngajar.

chai n tea said...

hahahahahhahaha..gelak besar saya kak

ops sori ..x elok gelak besar kan

btw, cdgn yg diberi oleh sazah sgt saya suka..bagus sekalik

Tijah said...

azani
uishh. zaman bila tu bang. tem aku lahir dah tv kaler dah tem tu. hihihi


alis
bulehhh. mak wa rockk. dia pun tak layan org meroyan. hahaha


hazey
bband wa dah terminate since pakai strmyx. ape leh buat kan...


itamrazali
ingat nak sedih2 tapi mak wa tak kasi...


cija
tu yg cana maleh balik tu kan? hahahaa. tu lagi la tajwid terabur...


dr singa
sep yerr? sazahhhhh. meh sini betulkan tajwid dokter ni skaliiii....huhuhu


kog
ntah. cer ajak main masak2 ke kan??

Tijah said...

momguess
sahhh. kono ulang balik iqra 1 nih...


adik comel
lenkali tido rumah sendiri kan?


putu
tak lawan. tapi kasik byk excuse la. errr...cuti. hahah


nurul
mekasihh dik. err..paham tak tu?


ieda
tapi tu la. sazah kalu dgn anak...kemain garanggg la. tak tahan mak. uhuhu


chai n tea
mmg ai selalu jadi mangsa tau...

~June a.k.a UmmyImran~ said...

Kak tijah, sederet kuil? jgn2 den kenal...huhu,umah mak den atas sket, kat padang yg ado tadika kemas tu...mmg den carik kelas ngaji utk mak budak ni kak oit sbb ado org tanya haritu...huhu

HaniCheLat said...

sonyum eden baco. :-)