Feb 22, 2011

suatu petang...

kemaskan kedudukan.

usalli fardal asri...

assssss salaaaaaaa mualaiiiiii kooooooommmmmmm!

dengar budak sebelah bagi salam.
kuat.

waalaikumsalam!
gua jawab.
masih dalam telekung.

kom apa?
kom bet.
bet apa?
bet men.
men apa?
men tol.
tol apa?
tol lak.

f@%$£$&^£&$(£%^(.("%*£%*£%...
main nyanyi2 rupanya.
kan gua dah mencarut.

nasib baik tak jadi ditahiyat akhir.

50 comments:

Yunus Badawi said...

Men apa
men tel

Dalam bahasa Jawa mentel bermakna gatal

Yunus Badawi said...

Eh aku first lah hari ni.

Ko takan tak nak bagi aku ayam rosmeri sebagai hadiah?

Yunus Badawi said...

Eh second pun aku jugak!

Sangat bangga hehehe

Org lain buat apa petang2 mcm ni. Kalau tak mesti dah berkerumun kat n3 ko ni.

kak Erna said...

Tijah..jangan dongar..he he..kan dah runtuh..soalt e..

h a n i e said...

hamboihhhh YB...3 skali dia rembat yek..hahaha


pehh..nasib tak jadi mcm kak tasek..allahuu huwargh2..ekekeke



*hai kak tasek*

Che Sue said...

kekeke...sib baik ko tak terus join depa men sep-sep-tom-tom ngan telekung, jah wehh!

kak long said...

woiii..dlm solat pun kau mencarut ko?
osah ea lak aiii...!hikhikhikhik..!!!

Fida Ghazi said...

kalo mencarut.. air semayang tak batal kan? sebbaik!!

Najwa said...

hahahahaaaaaaa..tak larat teman nak gelak..tijah ni dr planet mana ye? kalo tgh tensen, bca blog ni..confirm release tensen..

Cik Jah said...

jwb salam tu kuat ke idak? kalau jwb pun kuat baru la kenaaa khakhakhakhakahka.....

Marina Monroe said...

Dalam wudhuk dan bertelekung pun tijah tak 'kebal' yea?..he he he

DeLancrettLurpak said...

heheeh.. lawak la kak jahh..

nasib baik tak pegi pintu, pastu jwb
"waalaikumsalam, masuk laaa.."

tak pasal2 malu setahun, ahakssss...

The Nurul said...

sumpah lawak la kak tij. hahahah

tasekM said...

kalau dah usolli... tak payah jawab la wey...

ko mmg.
yg tidak2 je...

:p








.

Ijah EmoTemo said...

hahahahah , ya hampunn... tak menahan ijah duk gelak nihh hahahah

Tijah said...

yb
amboi gila kuasa ko eh niari bang? hahaha. takpe aku kasi can sekali sekala.


k.erna
salam eh kuek kak. kang tak jawab bedoso plak. hihihih


hanie
tasik tu memang. dia punya "kawan" ramai bergayut kiri kanan. hahaha. haiii tasss....


che sue
cuba buat time isya' tengok. aku keluar dgn telekung mau calibut masing2 lari.


kak long
tu la deh kan? nampak na cam dah terbiaso. kahkahkahhhh


fida
err...rasanya tak. sbb tak najis kan? err...caner ekk?

Tijah said...

najwa
saya dari bumi la. mana lagi. hehehe.


cik jah
tonasi sedang2 saja. takde la kut sgt...tapi rasanya mak budak2 tu dengar kot.


aunty
nampak sgt tak kusyuk kan aunty. err...cucu sihat?


lurpak
cepat2 jawab salam tu bukan apa. mana la tau mak dia kirim karipap panas ke kan. kihkihkih


nurul
jgn la sumpah saya...


tm
etlis gua tak menguap beb. huwarrghhhhhhh! kahkahkahhh...


ijah
udah udah la tu jahhh. pegi la masok tido. mengigau kanggg...

tasekM said...

HAIIIIIIII....


(hani... jah... ko nampak tak kemahen lagi aku hai hurup besor tu.... maknanya.... aku tengah mengadun molotov koktail!!)




.

Aku said...

Jah.. boleh pakai juga nasehat ustazah tasikm tu ye...

Aku musykil nih, sapa yang lawan jawab salam tu? Ko ke?

tasekM said...

perghh... buat julung kalinya nizam menyokong aku...

mau hujan gamaknya malam nih..

he he.



.

Ms.Lilies said...

Aku syak ko pun nak join sekaki td kan


:p



Psstttt aku takut lak komen tm...aku larik sesiapla ye

Tijah said...

tm
haiii tassss. elehhhh. macam la aku tak tau. terus terang je la...ko tgh mengadun karipap kann? aaa...tepung ko begentel lagi tak kali ni?


aku
sudah la. ko jgn terpedaya dgn dak tas. budak2 tu main jawab2 salam sesama beradik daaa...


tm
sejak bila ni korangggg??? sejakkk bilaaa?? ooo. nizamm...tak baik sms dak tas tu. dah tgh malam niii. (tuduhaaannnn...)


mimi
hahaha. ko nak lari mana? tingkat 17? dak tas dah ada kat tingkat 10 tu siap2 nak kejar ko.

tasekM said...

jah.... ko jgn buat tuduhannnnnnnnnnnn....

aku ni boleh tenang-tenang je.
nizam tu dia pesen gelabah ayam sikit kalau org tuduh2.

ha ha.





.

Tijah said...

tm
tu yg aku suka tuduh2 dia tu. agak2 dia tengah buat apa skang ni ek tassss?

f.i.e.z.a said...

seyes gelak sorang2 dpan pc ni.lenkali ada org betol2 bg salam tanak jawab dah kan haha

tasekM said...

tgh sms awek dia la. ramai awek tu beb...

tuduhannnnnnnnnnnnnnnnn...


ha ha.



.

Kazaztan Team said...

aduiiii...skit perut gelak laaaa...

Tijah said...

fieza
bolehhh. jawab dlm hati jer. tapi jgn dijamakqasarkan dgn niat solat lak yer?


tm
awek? eh. bukan dia dah kawen ke? hahaha


kazaztan
syyhhh. nanti jiran sebelah dengar....

tasekM said...

kawen, kawen jugak.
awek, awek jugak.

tuduhannnnnnnnnn.....






harus menanges gak nya mamat nih kita kerjakan.

ha ha.

:p



.

Tijah said...

tm
aku syak dia tgh doa tolak bala skang nih. takpe kita tunggu siang sikit ekkk....

AZANI said...

aku ingat salah masuk blog
blog kerjakan dak nizam
tak mengapalah

anyway
biasalahkan jah
time time angkat takbir
ada je orang tekan loceng
bagi salamlah
time time maghrib isyak tak de pula

AZANI said...

assalamualaikum jah
lupa bagi salam kat atas tadik

n Z r A said...

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA.

tenkiu la kak. u med mai dey!

Puan Capa said...

hahahaha!!!kak,kurang pahala tu..mencarut dalam keadaan bertelekung plak :P

DrSinga said...

men apa ..men-tol
tol apa ..to-lak
lak apa.. lak-se
se apa.. se-pak !!

Golden Rose said...

salam perkenalan....suke entry2 kak...lawak & menghiburkan...

lotikus disarimankan said...

awat kak tijah tak sambung menyanyi sekali?
:-D

Kaseh said...

wakakakakaka...adoihaii...senak perut den ketawa..

Chik Att said...

huwaaaa... kalau aku dah kena flayinng kick dah ...

Lazyf said...

Hahahahahaha...hahahahahaha...

i lap u la Kak Tij...

- GC - said...

pegi lempang je seko2 budak2 tu. haha

Aku said...
This comment has been removed by the author.
Aku said...

salam jah, tas,
aku tgh menghayati tentang kematian nih... nak join?

tentangseseorang said...

alah... ko dulu kekecik camtuh jugak eh. :p

fzy fuzzy said...

hahahahaha...terbaik!!!!

Tijah said...

azani
hehehe. tuan blog ni mmg suka cari pasal dgn org bang. kalu org bagi salam lepas isya'...saya buat derk je la.


nzra
same2 adik...


puan capa
lenkali nak kena amek wudu' balik ekk?


dr singa
lepas part se pak...terus sepak budak2 tu widaut hezitet kan? hahaha


golden rose
hai. salam kenal 2u2. :D


lotikus
mane lehh. kena sambung semayang la plak...


kaseh
yer. tak bagus berduka nestapa...


chik att
garang taww cikgu nihhh...


lazyf
lap u too..dgn tisu. kihkihkih


gc
kang mak dia lempang aku balik caner?


aku
baik lahh. damailah engkau disana...ehh!


ady
mana ada. aku dulu nyanyi lagu omputeh jer. london bridge is falling down misalnye...


fzy
ala. jangan laaa....

ashley said...

...budak mana tu. tolong pi sekeh sekali!

PUTUBAMBU said...

hehehe..! sabar je lah

Tijah said...

k.ash
budak umah sebelah. hahah


putu
kannnn? separuh dr iman tu..

intan.maisarah said...

lepasni leh ajak main polis sentri