Mar 10, 2011

oh no!


tidakkkkkk!!!!

ehhh!
(urut dada)

itu bukan kaki saya.
saya mana ada kroks kaler pink.
comot lak tu.

sengaja tau salon nih.
buat saspen je...
letak cermin separuh2 dgn org belah sana...

ahhhhhhhhhhh!!
sesekali kena cakar harimau dgn ustazah bakyah amoi best juga ya?

31 comments:

DeLancrettLurpak said...

huiiii, sedap tau cakaran rimau amoi saloon.. kadang2 2-3 hari rasa lebam kepala tauuu.. ahhh, rindu weh nak bercakaran bersama amoi, erkkk.. bunyi lucah giloss.. hehehehe

Fida Ghazi said...

dari dulu nak nuntut ilmu cakar2 ni tapi tak tetuntut-tuntut..

isabelle said...

lagi best kalo kena ckr dgn nyah. kuat sikit cakaran dia tu...terkeluar kudrat jantan tu

AZANI said...

salam Jah
huurrrghhhh.....leganya sendawa angin.

ztzett said...

aiyo!!! sape punya kaki lah tu agaknya ya?

hahaha...apesal tak amik gambar kat dalam sermin sekali? bley tgk Pn julia set rambut pesen cemana...

kakngah said...

dek sodap kono cakar.. tu yg terangkek ibu jari org sobolah...

Puan Capa said...

hehehe....cakar harimau dari cik abg pun okeh kak.hehe

kak long said...

kekanndang ado amoi yg cakar ea ganeh na...raso melecet kulit kepalo...!

Kaseh said...

hahah mmg syok kalaukena cakar harimau kat salunn...lega stress tau

- GC - said...

mujur tak keluar kaki jantan penuh bulu kaki.. kahkahkah

A.I said...

sebijik slipar anak aku!!

Aslina said...

huwaaa... nanti2 laa esok lusa lepas exam pegi salon suh dia cakar kaw2... kemain la best kene cakar...

hilang stress...

.:nhalilah:. said...

mmg best kalo amoi tu urut.. lege tengkok ngan kepala..

tasekM said...

jah... kampung aku ada sorang makcik tukang urut nih... kalau mengurut... mmg ko rasa nk bagi penerajang. gila sakit.

tak syok yek..





.

ADMIN JobSentral said...

nak kena cakaran sedas ni hehe

Tijah said...

lurpak
best kannn? rasa cam disagat2 kulit kepalo tapi syokkkk...


fida
sapa la sian jadi mangsa sok tu kan?


isabelle
nak try la sekali. tapi kang x sakit ke kena tonyoh...


azani
alhamdulillahhh. tu baru lepas makan ke tu?


zt
asoh mana ntah. kellasss kan kroks belumpur bawak masok salon.

Tijah said...

kngah
agak eh siap cabut rambut gata mo gek eh tu kan? sodap bona la tu.


puan capa
aummmm cakkkk. kannn?


k.long
tau2 maso bileh tu podehhhh yo kan?


kaseh
lepas tu pegi sambung buat reflex plak. sorrgaa...


gc
tu kaki asoh tua tu. kerepott jer kan? hahah. kutuk org pandai...


ai
ko agak2 ori tak tu?


aslina
mmg sodap. tapi siap la byk rambut gugur pehtu. ganeh gilo...


nhalilah
kannn? dapat 2 hr sekali best tu. tapi botak la...


tm
aaaaa. makcik tu bleh urut betulkan peranakan tak?


admin job sentral
mencakar pun best gak....

tasekM said...

tak payah la jah.
kot bulih pun aku syak mau peranak ko naik terus sampai ke dada. gila kuat dia nekan.

ha ha.




.

julietchun said...

ringan jap kepala rasa :D

Sang Kelembai said...

Ooo.. yessss...

aliaaroslan said...

ringan kepala.. bestnya!

geraugebang said...

syioknya ada orang keruk-keruk kepala...

HappyIrfa said...

very de gegirl :-)

intan.maisarah said...

haa. memang cakar rimau amoi salon best

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

mmg sedap cakar rimau nih...

skrg xyah g salon dh...anak wa 2 org kt umah tuh henyakkannye dh cukup buat badan lobam mengalahkan cakar rimau...

^__^

lupekanje said...

mesti sedap sangat kena cakar tu..sampai tetanggal2 krok fink kaler ..hehe

tasekM said...

jah, ko lepas jumpa yb tu hari senyappppppppp je. pehal yek..?

:p






.

Tijah said...

tm
tu mau sonsang budak sok tu kan?


juliet
yer. mmg sedap kena urut kan?


sang kelembai
setappppp...


alia
kalau la boleh buat hari2 kan...


k.gerau
tapi kekadang sakit woooo kena kuku


irfa
asoh tu la...ai tak. hehehe


intan
kuku diorang panjang kannnn?

Tijah said...

mommy mimil
untung la yu. anak ai tak layannyer kalu mak dia suruh apa2...:D


acik
wakakakaka. acikkk. takdo bolian sey karpet ko?


tm
hahahhaa. biasa la bila yb jumpa yb mmg bz sket kannn? ada projek besar2an skang nih....

s.u.h.a said...

haha.

Tijah said...

suha
hihi