Jun 5, 2011

wordless sunday! (saja nak tiru kak pah)


22 comments:

kaklong said...

kari kamben la tuuu...
dah siap masak lom?

Acik Erna said...

jah..kok cam tu maneh he..kamben tu senyum..ttak sampai hati nak makan e doh..ha ha..ha.

Piah Becok said...

hemsem pulak kamben tu senyum. tapi, sedap lagi kari kamben tu... hahahaa

cikmanggis said...

kambing sapo ni jah?

Ms.Lilies said...

comel giler kambennya weih...padanla xempuk2 haha

~ yus ~ said...

kambingnya sangat comel...:)

Yunus Badawi said...

Mana ko dapat daging kambing tu jah?

My faveret.

Aku said...

...kamben tu mati dalam imannnn......

AZANI said...

tunggangan si cem di syurga nanti...

Mizz Coki said...

Hahaha....

Kareeey Kamben!

Teringat kat ayah......

DeLancrettLurpak said...

lembut tak daging nye? mesti dah letak mortar dalam periuk sekali tadi ehhh?

tasekM said...

beb.
bukan ko minat rempah adabi ke dulu..?
sudah tukar ka..?

.

kakngah said...

den ghaso kamben kau dah ghontong ni....

manusia rumit said...

kari kambing...kah3

Tijah said...

klong
dah masak dahhh. akhirnya masok perut jua...


k.erna
buleh lak tersipu seblm kono semoleh kan?


piah
makan dgn roti jala. terbaekkk...


cikmanggis
kambing akikah sapo ntah dulu. aji usop kasik...


mimi
dia perli la tu. sumpah gua tak empok kalu ko masak. katanya...


yus
semanis dagingnyer...


yb
my feveret too. lagi sedap kambeng dr lembu...


aku
aminnnn. semoga berbahagia beliau di sana...


azani
ni kambeng google ni bang. cem dulu akikah lembu share dgn sepupu2 dier. hehehe


mizz coki
ayah teral masak kah? nak resepi plis?


lurpak
dah lembut dah. tiba2 baru teringat...apasal la tak pakai pressure cooker kan? choiii lupa...


tm
tak. sazah suh pakai babas. cakap mak takleh lawan kan? hahaha


kngah
dah nak jadi rondang dah. koreng kuah eh. buleh cicah mo ghuti sokgi.

Tijah said...

manusia rumit
yes. yu ar korekkkk!

rosdiana said...

kebetulan pulak.
aku balik kampung tu ari kan,
gusip yang tgh menular kat perkampungan aku ialah "serbuk kari Babas tidak suci lagi"

betul ke?
mak aku dah hampir 100% percaya dah tu.

AdiHana said...

terima kasih la sbb buat saya gelak cm org gila baca entry ni pastu kena marah ngn boss.

kem slm kek kambing tu

cik aletheea : said...

hahahha..
confirm kari kambeng ...
antar semangkuk kat rumah saya cik tijah ye...

Tijah said...

wos
reli??? aiseh. abes nak pakai kari cap apa plak lepas ni. susah aaa kan?


adihana
nanti marah bos tu balik eh. sajaaaaa dia tu...


cik aletheea
burppp. aiseh dah abes plak. hehehhee. jenuh nak kasi empuk tu.

n.a.j.w.a said...

kambin ke kaldai ni? btw, hensem..

Tijah said...

najwa
itu kamben. kiut kan?