Sep 7, 2011

selamat hari raya uols!

kellas kau julia!
update sebulan sekali skarang.
bajet artis kan?
bz shooting katanya.
ketupat ketupat cinta.

btw...
ini kejadian sebelum raya.
last day hari jumaat tu kan...
saya ambik cem dari sekolah.
tunggu tepi tong sampah.
dah situ je clear.
bangku lain semua geng2 makcik van dah cop.
cheit!

tak blogger lah kalau tak snap walaupun tong sampah kan?

jangan bagi siapa siapa baca.

comelnya!
oh! saya rindu zaman persekolahan saya.

tu je lah saya nak cerita.
cerita raya biasa2 saja.
tiap2 taun pun sama.
boleh baca cerita2 lama.

last sekali...
selamat hari raya ya!
maaf zahir batin buat semua.

35 comments:

kaklong said...

pecah kaca pecah gelas
sudah baca harap balas...

kakngah said...

paling femes.. kad raya gamabr kucing.
kucing parsi lagi mahal dari kucing biasa.

fatt said...

pecah kaca
pecah tong
sudah baca
harap gantung



kak tijah bizi apa, rajin2 la update kak, rindu la nk bc cerita baru

selamat hari raya!

peej said...

hahhaa. kelas kau julia. memang retis sebulan sekali je update. part ketupat ketupat cinta tak tahan aku.
sempat kau menganj blogger kan. katanya tong sampah pun nak amik. mentang2 la kau retis blogger julia.

apa2 pun ku ucapakan selamat hari raya, maaf zahir dan batin padamu julia.

*jangan bagi sesiapa baca komen ni ye julia*

hatim a.r said...

kellaaaas kau sarkonah! once in a blue moon je sekarang updet.

up la entry2 resepi mcm dulu kak.walaupun saya tak masak dh skang,tapi tetappp suka melihat gambor2 makanan

Acik Erna said...

selamat hari rayo..maaf zahir dan batin..

Dayah said...

Salam Kak Tij,

Alahai memang artis sungguh, sebulan sekali muncul, Kelassss sungguh. Kalah artis fofular ;P

Selamat Hari Raya Kak, Cem and all your family members^^

Mesti banyak lauk terhidang di mejakan^^ mai sikit heee

Chik Att said...

Selamat Hari Raya Tij ....

Ms.Lilies said...

mesti ko pun ada tulih cenggitu dulu kan



;)

Tijah said...

klong
tu patun wajib tem tu kan? tak baleh siap.


kngah
tu la. kok gamba anjing kang cam kuang ajar lak kan? hiks.


fatt
a'ahhh. gantung kat ranting pokok bajet krismes kan? rindu ai? hikhikkk.


peej
selamat hari raya tuyutu. teeja jgn la panggil julia. macam official sgt la. panggil la jue. jue aziz. wakakkaaa wtf.


hatim
ohhh boleh eh? ok esok saya bagi resepi mcm mana nak buat sambal belacan sedap ya? tak balik nilai ke?


k.erna
selamat hari raya kak. ado buek open haus tak?


dayah
lauk xde la byk. tiap2 taun cuma buat nasi empet, rendang ayam, rendang daging, kuah kacang, sup tulang....ehhh. cam byk lak kan?


chik att
selamat hari raya utk awak juger :D


mimi
hehehee. tapi kannnn. aku tulis kepada fendi. waakakaka. matikla cinta monyet.

tasekM said...

jah..
aku mmg benci kat ko jah..

lepas ni try la pulak up date setahun sekali.

:p




.

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

ahahhha... sapa ajar tuhhh....soh gi sekolah belajaq..buka berchenta..

ibuintan said...

pen merah,
pen biru,
jangan marah,
i lap u

slamat ari ghayo yo Jah

Fida Ghazi said...

sampai hati sabrina buang kad kat tong sampah gitu2 je... kalau anis tau..mesti dia sentap!

ibundo said...

slmat hari rayo jah. lawa kasut. kasut ghayo ko..

catz said...

selamat beraya jugok nok..
i pun shooting gak..bulan2 puasa mak tetapppppp shooting,. maklumlah artis paling top..kekekek. tajuk pilem terbaru i..

1. cinta meriam buluh
2. lemangku lemangmu jua
3. rendang itik ketupat bawang
4. tahajjud kasih ---> i watak heroin pakai purdah.
ko ado?
aku lagi top kan.....
setakat ketupat2 cinta tuh apalah sgt...
kekekkkikikiikikikikikikikkekekkekekehihihkhihkhihik.

oh lempang plis...

catz said...

eh ....

pecah kaca pecah gelas
dah baca harap balas...


kikikikikikk

Huda Ramlee said...

"senyum sebelum baca"..ni kalau dapat surat dari adik angkat, bukak isi dalam berterabur bedak echanter..nak lagi kelas tulis pakai pen glitter.

Jiejah @ Iza said...

ahahhaha kiutnya surat tu .. tetiba terfikir "ada ke aku buat surat comel gitu masa kecik² dulu yer" hahahah

Aku said...

Selamat Hari Raya... Maafi segala yang Zahir dan Batin.

KV said...

siap buh bedak nak bagi wangi surat. Tapi mengundang resdung pada penerima sbb bedak masuk idum.;P

Aidah said...

Itu tak lain tak bukan musti surat gossip tu. Hii lagi tak bagi baca lagi orang nak baca. Cam tu lah zaman skolah dulu kan. Hmmm.... rindu gak den.

p/s Rayo den lomau yo jah, kau canno?

HappyIrfa said...

cute sgt :-)
anak dara saya pun dapat surat dari anak pengasuh dengan pesanan ditulis kat depan sekali
'baca kat rumah tau.jangan bagi org lain baca..kita malu'

Tijah said...

tm
bukan aku tak tau. ko tu benci2 sayang je kan? ko sayang aku kan? kan? kan?


nida
itulah. ntah2 surat tu cikgu rampas pastu buang ka?


ibuintan
i lap u too. amacam rayo taun ni bapo batang baka lomang?


fida
itulahhh. aku rasa mcm nak kutip je baca apa isi kandungan dia. tapi kang org kata pengotor plak.


kpah
kihkihkih. akaaaakkkkkk. jgn la perli aii. tu kan kasut biaso sey pakai bilo datang umah akak.


catz
wiiiiiiiiiiii. penuh jadual shooting mu yer catzliana? wah tetiba ada nama baru ala2 catriona ross. btw ni nak tanya...raya aritu ada pakai maskara takk? hishhh. penat mak kasik tutorial tawwwww...


catz
dah balas - same as above - hehehe


huda
senyum seblm baca. tapi mmg efisyen kan? dan dan senyum gatal sambil mengeletis seblm baca.nak2 plak kalau surat dr sikret admire

Tijah said...

jiejah
misti ada punyaaa. setiap kanak2 yg normal pasti mengalaminyer sebagai sebahagian dr proses tumbesaran.


aku
ya pak. saya juga begitu. maaf zahir batin ya pak. kapan mau ketemu. ehh!


kv
kihkihkih. sekali silap plak letak bedak cuticura. terus turn off. clashh!


aidah
samo la kak. lomau gak sbb takdo sapo bagi sey duit rayo. asik seyyy yo bagi kek orang. uhukk!


irfa
kita malu? wakakakakaa. comelnyerhhhhh! cinta antara 2 darjat nampakkk?

PUTUBAMBU said...

pergghh..!! busy gajah si tijah..

tapikan... kad raya skrg dah ikut trend semasa..

mickey mouse le..upin dan ipin le..

kad raya dulu2 lagi best..nak2 lagi kalau ada kartun ujang tu..

Siti Syawal said...

haha! comel2. teringat zaman ingusan..=)

Aku said...

sanggup ko jah nak kapan-kapankan aku... huhuhuhu

Suehaily Mohd Jiwa said...

ahhaha.teringan zaman muda mudi dulu selalu bagi kwn2 kad ray.lps tu mst ada p/s mcm tu lah.budak2 pmpn mmg cenggitu!HAHA

J@J@ / Bini The Rock said...

abeh saya ni nak bajet ape ni ye kak Tij..? klu dah sebulan pun tak sekali menghapdet. Agaknya BAJET ARTIS VETERAN TERKETAR KETAR NAK MENAIP..ok jgk kot..?

"selamat hari Raya..
hari utk kita bersuka ria..
Slmt aku ucapkan..
utk kita hingga sampai taun depan.."

Tijah said...

putu
kannnn? dulu byk giler kad raya siap gantung cam pokok krismes. skang...nak dapat sekeping pun payah. huhu


siti
skang budak2 nijam pun tak heran dah. diorg kecik2 dah ada hp...so antar mms jer kat kawan.


aku
pakai kain cotton nak?


suehaily
1st day pose dah sibuk suh ayah antar pegi kedai buku beli kad kan? tapi tu la...dulu stem murah...berbaloi!


jaja
hingga sampai tahun depan? wakakkaaa. sah bercadang nak update setaun sekali tuh

Piah Becok said...

kelasik boto!!! dah lama tak tengok segala tuh. hahaha


marbeles kak jah sebab berjaya jadi mamarazi berjaya kali ini.

rashiD said...

selamat hari raya kak tijah.
Maap zahir & batin.

rashiD said...
This comment has been removed by the author.
HappyIrfa said...

eh salah tu..anak dara sy dapat surat dr anak pengasuh tu..pompuan jugak..ala2 BFF gitu