Dec 21, 2011

WW : wow!



28 comments:

Yunus Badawi said...

cop tempat dulu

Yunus Badawi said...

Wos ke tu?

Nak duit baru .... ngeeee

Tijah said...

yb
ehh. ye ke bang? tak perasan plak saya. kihkih

tasekM said...

wosssssss....

aku nak seratus tu...




.

Ms.Lilies said...

eh eh....duittttt

eh eh...wossssss

Tijah said...

tm
aku nak 100 tu saploh keping. nak sambar nikon.


mimi
eh ehhhhh. wordless & speechless kan?

Yunus Badawi said...

kalau ko dah sambar nikon bolehlah ko tempek gambar banyak2 kat blog ko ni....

Acik Erna said...

Tijah kalau sambar nikon pun tetap tak tempek gambar dio..betul kan jah..he he.
seronok dape pogang duit baru..

Huda Ramlee said...

meriah kan kaler dia?

Aidah said...

Akak paling bokonan yang oren tu. Tak dolah copat na longot duit tu kot tokono kunyit. Hahaha.

AZANI said...

err bukan ke ada tipahvouge dalam tu..?

ibundo said...

wow!!!!

Chik Att said...

engkoo ke tu jah ...

sudipVSsenduk said...

RM20 tu nampak ceria warnanya...

Tijah said...

yb
tepek gamba byk2? bleh bang. tapi bukan gamba ak eh bang? hehhe


k.erna
kihkihkikh. akak macam tauuuuu yo sey kan. sey pomalu kak...


huda
yer macam best utk disusun dlm wallet kannn?


k.aidah
kehkehkehhh. yg oren tu pepesli dibawak kekodai runcit kak. masa pilih2 kunyit tu kan...


azani
yer ada bang. aik. ko perasan gak yer bang?


kpah
best bawak pi tesco tu kak.


chik att
uish mano ado. sey tak kojo bank

Tijah said...

sudip
kita tunggguuuu dan lihat kan?

Aku said...

aku tatahan nengok gambor note RM20 tu.... kakakaa... KUNING....
note dari Bangla ke tu... kakaka..

jawab, wosss.. jawab....

Tijah said...

aku
ada kerabat saman ko kang bro. hahha

Aku said...

Ooo... betul gak tu... ok, aku tarik balik. warna kuning warna diraja.... hahaha

- GC - said...

aku pun nak nikon jugak kak

adibah said...

meriahhhhhh!!!

*wos, nak menejer tak?* hiks

CiK AiDa said...

glams dh dio kak...hehehe...hebaq mu kak wosss...

Qaseh said...

duit kertas baruuu tuuu

Tijah said...

aku
kihkihkih. jgn memain wooo. skrg orang saman main juta2 terus.


gc
model mana idaman hati?


dib
ko penah jmpa dia tak? baik orgnyer ooo...(gesel manja ngan wos)


aida
kannnn? jatuh la saham kita dik...


qaseh
aaaa. tapi apa2 pun sampai kedai cepat je susut dia kan?

-wos- said...

TIJAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

HAH HAH HAH HAH...

*putus napassss

Tijah said...

wossssssss
nati kiter panggey eren azis bagi cpr ya.

PUTUBAMBU said...

tijah..
yg kuning tu cantik kan?

Tijah said...

putu
haaa. yang tu ado cam kaler duit saidina kan? kihkih