Jun 1, 2012

lantak lan botak...(sambung sendiri)

hehehe
apahal tu?
takde apa.
senang hati je.

memang mujarab lah.

dulu kan...
masa umur bawah 30 kan...
gua memang darah panas.
mungkin pesen orang tak banyak cakap mmg macam ni kot.
pendam banyak.
dendam pun iye.
usik sikit, gua mendidih.
usik banyak, gua meletop.

tapi sekarang...
gua ambik jalan...LANTAK!
atau orang kampong gua cakap "POKOK DEK KAU"

orang kutuk = LANTAK
orang umpat = LANTAK
orang benci = LANTAK

bila kita buat tak tau.
bila kita tak masuk campur.
bila kita tak provok.
bila kita tak membalas2 balik.
buat pulak muka takde perasaan.

ehh!
rasa damai lah.
hati dah tak sakit dah.

ok dah tengahari.
sekarang dah masa untuk gua meLANTAK.
ayam blekpeper dah ready.
tu yang BIN BIN tu pegi siap2 cepat.
jangan bebuat lupa pulak hari ni jemahat.

bismillahh...
LANTAK!

12 comments:

Nanie@NMS said...

Salam Tijah,

Biarlah, biarlah, biarrrrrlahhhhhh
selalu auntie kata pada diri auntie..hehehehehehe

Aku said...

whoaa... black pepper perap 24jam.... mesti harum.

selamat meLANTAK.

Yunus Badawi said...

Bila aku nak dapat melantak ayam rosemary ko tu? huhuhu

amn said...

err...kita kawan kan?

Tijah said...

aunty
biarlah luncai terjun dgn labu2nya kan aunty? hehe


aku
terima kasih. awak dah melantak ke belum? heheh


yb
aku jarang buat ayam rosmeri skang bang. blasah perap dgn lada hitam je skang


amn
meh sini kita salam mehhh

Aku said...

Ko tau tak...

disebabkan terbaca pasal black pepper tu, aku pekena rib eye steak malam tadi... sos lada hitamnya.. perghhhh.... hahaha

Tijah said...

aku
kat mana? sedap tak? kasi review ah...

Acik Erna said...

jah..osah sodap e ayam tu jah..

Tijah said...

k.erna
tak sesodap rondang ayam akak buek kot. hehe

PUTUBAMBU said...

How i wish..sesetengah perkara boleh lantak lantak gitu jek..

pena-aksara said...

follback tijah... :)

Irfa said...

tapi susah bila bertelinga nipis ni