Mar 2, 2013

tak cukup bagus!


dalam sebuah kedai muzik.
do re mi namanya.

gua : son, lawa gitar tu kan?
son : 4 tali? itu bass la mamiiiii!

dem!
gua ingat gua dah cukup teral. 

ok.
ini entry tangkap muat untuk bulan 3.
tak tau la bila akan update lagi.
hihihi!

11 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

kuikuikui.

makcik pun baru tau :)

Nizam.Ariff said...

bukan biola ke?

4 talinya juga...

monas2petronas said...

Bagus cem. Bagus. Tante nak pekena mami cem dr jauh mmg susah. Cem sajalah harapan tante.

Cikja said...

Hihihi..harap nie warm up kaktij.

Chik Att said...

tulis laa... 3 muka surat ... pas tu update lagi 3 bulan... hahahah

Tijah said...

rapunzeel
kan? sama la macam makcik...


nizam
biola ketara beza size dia bang. bass ngan gitar cam lebih kurang.


m2p
eleehhh. tante tu memang. eh taun ni mak bakal ke sana tau. laki ada urusan ngan kawan. mak nak ngendeng sama tapi nak buat hal sindri.


cikja
ahaahaha. oh harap2nya begitu cikja. doakan saya rajin ya?


chik att
hahah. bleh org baca seminggu seperenggan kann?

chai n tea said...

ala
sikit jer..
tunggu 3 minggu tau

makcikkantin said...

Cik tijah nak pi cuti ka?

Tijah said...

chai & tea
chai n tea
hehehe. ni kekononnya womap kot.


mk
takde kemana pun kak. kekonon nak bercuti dr update saja. hehe

mamawana said...

Assalam,

Guwa pun tak tau 4 tali ka 5 tali 6 tali...asal ada munyi itu..

Tijah said...

mamawana
ada beza sebenarnya. tapi seblm tu yg saya tau beza gitar sama biola saja. haha