Dec 2, 2008

yang terindah hanya sementara

korang ingat tak mamat yang akak penah citer kat entry lepas2 tu? ala...abg akak tu la. si joe tu!! bukan apa. ni saja2 la nih! nak buktikan pada KIT (kakak ipar tunggal @ minik joe) bahawasanya, kecomelan ittew hanyalah bersifat sementara.
.
adakah comel sewaktu kecil bermakna comel juga semasa dewasanya? ketahuilah...itu mitos semata2.
.
tak percaya??
.
before

after

ko sikit2 dah la nurin!! tak baik taw golakkan ayah sindri. tak cium nanti bau syurgo...walaupun hakikat eh mmg kito laie bergando2 comel dari dio!!

wakakakakakakakakakakakaka!!!! (80 harkat plis)

31 comments:

Kak Piah said...

senget ko jah..
ngan abang sendrik pon ko buleh 'bahan'..
muahahaha!!!!

Tijah Lawa said...

aku masih tak poti dia dapat bergamba kat studio piah. pastu dia yg pose centu..aku tak mintak! wakakaka!!!!

Abdul Wafi said...

ala..comel masa kecik.

hehehe.

linn said...

mesti abg ko tatau gambo tu nak kasik masuk dlm blog kan?

tp tetap lawak laa hehehe...

adibah said...

aku rasa raya aji ni ko kena mintak mahap ngan dia tawww!!!! sebelum subuh lagi aku dah gelak ni ha....!! lawak sungguh!!

tentangseseorang said...

seb baik la ady bukan adik badik ko kak jah. kalau tak hari2 kena bahan.

Ungku Nor said...

den kesian kek abang kau..

ekekeke

Tijah Lawa said...

wafi, masa kecik je la? hahahah

linn, aku dah bgtau dah...tiap kalu aku bwk kuar camera...awas!

deeb, tanakk!! aku raya ni blk penang. hahaha

ady, nak apply jadi dekberadik meh la. ada kosong lagi nih..hahaha!

k.ungku, hahaha..bini dio laie suh den cr & scan lagi gamba lamo2 kak. aku diprovok nihhh!!

Cakap Kosong said...

mesti dia keciwa nengok gambar dia kecik dolu..........yerlah skrg dah tak comel cam dolu2.

:: AYU AYUMiE :: said...

muahahhahaa...ko kan tijah, melampaui batas & norma-norma kehidupan tau! hahahahaha tp aku nk tumpang golak skali...

*nyah, mak ada cadangan BOMBASTIC... aper kater ko buat entry khas utk CIJA pulak... kasik kaw-kaw sikit...

susu dalam botol said...

nasib rupa tak lari lagi :P

azreen said...

Tijah....sakan budak berdua tu gelak ek...comellll sgt....itu abg ko ke Tijah...awat lain muke dia...apa2 btul ko ckpkan...ko laie bergando2 comel dr dio....kihkihkih....

julietchun said...

Waduh waduh, gantang sekali, bisa buat aku penasaran,hik,hik,ganaznyer muko dio,ala2 Sarip Dol samseng Kg.Dusun.

KV said...

adeh, mmg sah kes jelas tak abih lg nih.
Ahahahaha

KAKTINY said...

salam kak jah..

hohohoho.. tak tahan siot.. dh gulin gulin gelak nih.. dh sama tahap ngan gelak si nurin tu dah.. hahahhahaaa..
(sporting gilers abang kak jah siap bagik peace tuh.. hihihihi)

betullah kata2 iklan.... LAIN DULU LAIN SEKARANG.. hahahhaa.. nak pi sambung gelak lagik.. hihihi

Tijah Lawa said...

ck, ntah la nok. menten mengaku ensem jer aku tengok...wakakaka

ayu, n3 khas cija? tu la..rasa cam nak buat. nanti aku g umah sazah selongkar blk album2 lama. byk wooo gmbr klaka2...

hidd, tak lari?? lari abes dah tuuuu...360 dajah celcius. cer perati betul2. hahaha

azreen, tu la abg aku. dulu masa dia salu kena libas aku salu backing dia. skrg aku nak cerca plak...hahaha

juliet, ko jgn nok. dengar bini dier kang lebam bijik mata ko. hahaha

KV, mmg nok..sampai mati aku jeles pasal studio tu. kecoli aji usop sponsor gamba studio raya aji nih..hahahah

tiny, wahhh!!! tokei jonis sudah mariii!!! hehehe...abg aku tu mmg. xdo la modal lain kalu begamba asik pis..pis yo!!! gamba raya jer senonoh sket!

Mrs Maznan said...

TJ, abg sendiri pun ko buat bahan n3! huhuhuhu

Anonymous said...

muahahahahah....ko jangan main2 nok!sazah kan main puji kat mamat niek tekau.ikot yo apo sazah cakap tak macam aku,ko mo shana,melawan yo kojo eh.dah la kuek melawan(*ni ko mo shana)menjawap lak tuh(*nie aku)hahaha.ampon bu!kok tak menjawap,sunyi umah ttj nanti bu,gituuuuuu.

-acu-

cokolat said...

durhaka ko ni ehh dengan abang ko! sila letak pic carlos masa kecik2 pulak mak nak mentelaahhhh....

Tijah Lawa said...

amy, mak tgh xde idea nih. tunggu la..kejap kang dgn arwah2 atok dulu2 pun aku buat n3...

acu, kan?? osah "baik" eh anak eh tu..kau la tuari bersekongkol mo aji usop..sikit laie sazah nak nanges. yg tak tahan tu kan..lepas dipuji abg kau bleh lak ckp..."ko baru tau ke bjoe ni baik?" mak rasa cam nak terjun bangunan okehhhh!!!!

Tijah Lawa said...

cok, dgn carlos mak x berani nok! kang dia tak bayar bill kang mati mak kekeringan nokkk. wakakakaka!!!

cokolat said...

kahkahkah!!!!! kekeringan katanyerrrrr!!!! kontang gitu ekkk...

cendawanintim said...

wakakakakaka...tijah takut kekeringan bila carlos tak bayar bill..!!!

ko nih...

Tijah Lawa said...

cok..cend. korang jgn tukar sabjek okehhhh!! tajuk utama hari ni adalah berkenaan joe. wakakaka!!

Teacher said...

sampai ati kau buek abang joe macam ni... tapi you just hit another classic joke man.. that was a good one.. (terbukak lak jahitan den ni kang... golak bosar den)

lupakanje said...

tijah..
kau koba kat dio...acik kata, dia comei dan tetap comei selamanya.
once a sdarian, always a sdarians..ehh...slogan sapo lak nih..hahah..

Tijah Lawa said...

teacher, dio ok...sporting. tu psal den tak kisah..hahaha. kok toteh pi jait blk taw...

acik, dio skolah kek pilah cik. bukan sdarian doh. hahaha

NUR ZIHAN NASZERI said...

kahkahkah kak
adoilaa..

abg sindri pon leh jd bahan
kes jeles tak abes2 lagile neh
kekekkeee

Tijah Lawa said...

zihan, jeles membawa ke mati tuhhh...hahahah

ita.itu said...

kah.kah.kah.jahat ko ngata abang ko..hehe

Tijah Lawa said...

ita, sesekali jer...gurau2. hahahah